Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Já a muži

Článek napsaný formou zápisu do deníčku... Muži si mě nikdy nevšímali. Mluvili o sexy mozku, ale jak jsem časem zjistitla, tak ten nestačí, vlastně dodnes nevím co stačí a co ne, ale měla jsem potřebu psát a níže jsou výsledky.

zdroj Idnes, Ilustrační foto

Milý deníčku!

Nikdy jsem si Tě nepsala, ale dnes si to neodpustím… Ty víš… tedy nevíš, že mi je dalece přes dvacet, ale do třicítky mi také ještě kousek schází. Nikdy jsem nebyla květinkou a jen málo kdy na mě bylo pro chlapce, kluky, mládence, muže a chlapy, něco zajímavého či přitažlivého. Občas jsem slýchala něco o sexy mozku, protože prý je fajn mít si s kým popovídat, ale tím to většinou i končilo. Už si se určitě dostal k jednomu z mých článků na idnes.cz, kde píši o romantických komediích. A určitě sis už přečetl i něco málo z jiného článku, kde se vyjadřuji k týrání žen z mého subjektivního pohledu. Zase tolik jsem toho ještě na idnes.cz nenapsala, a tak pokud jsi to ještě nečetl, udělej to! Dnes se Ti chci svěřit s něčím úplně jiným, než jaké jsou mé zkušennosti s týráním či se svým zakaboněným pohledem na romantiku.

Začnu tím, že jsem unavená, přepracovaná a vůbec nic nestíhám, tak jak bych chtěla. I přes to si čas od času udělám volno na nějakou tu výstavu, divadlo, kino, procházku či kafíčko a pokec s přáteli. Což je ještě v celku běžné, ale jak jsem tak utahaná a zničená, tak jsem zjistila, že čím hůř se cítím, tím asi lépe vypadám. Tato teorie mě napadla v průběhu léčení zápalu plic, kdy jsem brala antibiotika a byla jsem opravdu úplně mimo jak myšlenkově, tak fyzicky. Lidé mi tenkrát říkali, jak mi to strašně sluší a jak je fajn, že konečně vypadám k světu. O této svojí teorii jsem se zmínila jedné své známé, která mě má nyní pod drobnohledem a podle toho, jak vypadám hodnotí, jak se cítím. Je to taková její hra… Vždycky se trefí! Potvora! Představ si, že se rozhodneš takhle v pátek večer vyrazit mezi lidi. Z práce utíkáš domů, jak zběsilý. S jazykem na klopě saka vyběhneš schody domů. Vysprchuješ se, oblékneš se, vyfoukáš si vlasy, nalíčíš se a s pocitem spokojenosti vyrážíš do víru maloměsta. Jaké překvapení však nastane, když si dojdeš do baru za kamarádkou pro cigarety a ona Ti řekne: „Dnes se cítíš dobře, že jo?!“. Trochu jsem se zakabonila, tak jako ze srandy a zeptala jsem se, jak to poznala. Hned v následujících vteřinách jsem si hubovala, že jsem se raději nekousla do jazyka! Odpověď byla totiž velice zkličující: „Vypadáš strašně!“ Přemýšlela jsem, že to zabalím a půjdu domů, ale nakonec jsem se nenechala odradit a přes to jsem vyrazila.

Dobře jsem se pobavila, ale tolik lidí se mě zeptalo na to, zda nejsem nemocná, že jsem uvažovala nad jejich normalitou a posléze i nad svojí. Nikdy jsem nepochopila, jak to funguje, ale funguje to! Prostě čím hůř na tom jsem, tím lépe vypadám a naopak.

Ovšem o tom jsem Ti vlastně vyprávět vůbec nechtěla. Chtěla jsem Ti vyprávět o tom, jak si čas od času vyrazím na nějakou tu výstavu, do muzea, kina, divadla a vůbec. A právě na těchto „výletech“ se mi stávají zvláštní věci, které moc nechápu, protože jak jsem se Ti již zmínila, nikdy jsem nebyla žádnou květinkou. A už se mi to stává nejen na „výletech“, ale i v práci, kde jsem hodně v kontaktu s cizími lidmi.

Během několika málo týdnů jsem dostala nepřeberné množství nabídek na kafíčko, oběd, snídani, čaj, večeři, divadlo, kino, výlet do přírody, výlet do jižní Evropy, výlet do exotických zemí, návštěvu různých muzeí, procházku, vyjížďku na motorce, vyjížďku na koních, aquapak a dokonce i let rogalem, či balónem. Vždy to bylo formou lístečku, kde bylo napsáno: „Děkuji za vzrušující společnost a Váš krásný úsměv. Prosím ozvěte se mi!“, „ Váš krásný smích je nakažlivý. Děkuji za pobavení, hned mám hezčí den.“, „Kdyby Vás nebylo, už bych žádnou další výstavu tohoto umění nenavštívil, děkuji, že jste mi byla průvodcem. Rád bych Vás pozval na kafe.“, „Co děláte zítra po práci?“. Takových lístečků  bylo mnoho a mnoho a všechny byli doplněny o telefonní čísla. Mám je všechny doma v šuplíku. Na žádný z nich jsem se neozvala. Občas si říkám, zda to není škoda, zda by mezi nimi nemohl být nějaký ten ON.

Závěr tohoto zápisu tedy je, že i přes to, že nejsem žádná květinka, tak už asi ani nejsem úplně marná pro opačné pohlaví. Už na mě nevidí jen ten sexy mozek. Hurá! Hurá! Hurá!

I když, možná bych se také nad sebou měla zamyslet a možná by nebylo od věci navštívit nějakého lékaře... Žádné příznaky chorob sice nemám, ale co když opravdu funguje to že čím hůř mi je tím lépe vypadám?

Autor: Drahuše Bartáková | pátek 22.7.2011 17:20 | karma článku: 10,54 | přečteno: 1404x
  • Další články autora

Drahuše Bartáková

Moje cesta ke Spartan Raceu

Již před několika lety jsem viděla záběry ze závodu zvaného Spartan Race, který se pořádal v USA, a řekla jsem si, že takový závod jednou doběhnu, protože to přeci nemůže být problém. Nebo jo?!

17.4.2017 v 18:11 | Karma: 8,01 | Přečteno: 279x | Diskuse| Sport

Drahuše Bartáková

Dneska ne!

Je již úterý... Ano to úterý po státním svátku, krátce po půlnoci... Krátce po té, co jsi mi řekl... Dneska ne!

29.9.2015 v 3:17 | Karma: 6,75 | Přečteno: 562x | Osobní

Drahuše Bartáková

Nikomu nic neříkej a kryj si záda!

Až dnes mi v plné míře došla slova jednoho z lidí, kteří to se mnou mysleli opravdu dobře a zcela vyjímečně nepatřil do skupiny mých nejbližších. Málem jsem to obrečela přímo v kanceláři. Namísto toho se slzám bráním a ptám se proč vlastně...

26.2.2015 v 16:00 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

S blbem v práci

Každý pracující člověk ví, že být na pracovišti byť s jedním blbcem je druh dlouhodobé tortury. Za těch pár let, které se snažím vyplnit prací, aby se vydělalo na smysluplnější věci jsem prošla několika pracovními pozicemi v různých pracovních odvětvích... Vztahově nejrozporuplnější pracoviště mám však právě teď!

13.2.2015 v 10:26 | Karma: 9,14 | Přečteno: 1471x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

„Nejmenovaná Zdravotní Pojišťovna“ – my Ti dáme kliente!

Zatímco většina lidí aktuálně řeší útok na redakci Charlie Hebdo a jeho nové vydání, sněhové zpravodajství, nebo výrok pana Okamury ohledně kebabů, či pana prezidenta ohledně vyloučení určitých skupin ze škol, tak byť bych ráda byla účastna tomuto dění, tak já musela řešit zhola jiné potíže...

15.1.2015 v 14:21 | Karma: 23,85 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  9:29

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

„Musím přemýšlet.“ Španělský premiér zvažuje demisi kvůli vyšetřování své ženy

25. dubna 2024  9:21

Španělský premiér Pedro Sánchez ve středu večer uvedl, že zvažuje rezignaci v souvislosti se...

ANO napadlo u Ústavního soudu změny u stavebního spoření. Vadí mu i zpětná účinnost

25. dubna 2024  9:17

Opoziční hnutí ANO napadlo u Ústavního soudu změny ve stavebním spoření, které byly součástí...

Vrchní soud rozhodne o odvolání muže, který dostal devět let za týrání družky

25. dubna 2024  8:49

Olomoucký vrchní soud dnes rozhodne o odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.