Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ahojky Lásko!

Když jsme se dnes (15. 8. 2011) měli rozloučit, tak za mnou došel Dan se slovy... „Ty ten odjezd asi obrečíš, co?“ Řekla jsem mu, že ne...

zdroj Idnes, Ilustrační foto, Profimedia.cz

Lindi opáčila, že už mám lesklé oči. „To je jen kvůli tomu, že jsem před chvílí vstávala a jsem asi nevyspalá...“ Tahle droboučká lež v podstatě ani nebyla lží v pravém slova smyslu, obě tvrzení byla, v oné samé podstatě, pravdou. Slzičky jsem v očích měla, ale nějak jsem s tím nechtěla nikoho trápit.

Když jsem Tě naložila do auta a dávala Ti skrz otevřené okno u auta poslední pusu, zaleskly se mi asi oči podruhé. Když jsem Ti mávala a Ty jsi odjížděl po „příjezdové“ cestě, cítila jsem jak se mi slzy snaží přelít přes hranu spodního víčka. Zůstala jsem stát jak přikovaná na tomtéž místě a to až do chvíle, než jsi zmizel za kopcem. A tím nemyslím horizont oné příjezdové cesty, ale počkala jsem si až do chvíle, než jsi zmizel ze silnice ke hřbitovu. Až pak mi slzy sjely na řasy a odtud na tričko mého pyžama. Bylo mi moc smutno.

Ten týden, který přede mnou v tu chvíli ležel byl nekonečný. I teď mě štípou oči, když si na to vzpomenu a kdyby mě někdo viděl, řekl, by že se mi chce zase plakat.

Tak moc Tě miluji, a tak moc mi každé dny po našem rozloučení připadají jako věčnost. A tak moc mi každý Tvůj odjezd připomíná Tvůj budoucí odlet. Každé rozloučení tohoto druhu vnímám jako jakýsi „předlondýnský“ trénink. A přestávám to zvládat.

Netěším se na ten den, kdy Tě povezu na letiště. Nechci aby Tvoje poslední vzpomínka na mě byla jak bulím na letišti a solím si oblečení. Celou dobu v odletové hale mi potečou slzy a budu neskutečně ošklivá a opuchlá a přesně to se Ti vybaví pokaždé, když si na mě v Londýně vzpomeneš a já budu pokaždé, když si na Tebe vzpomenu brečet jak želva. A protože si tohle všechno přečteš, tak budeš vždy, když si na mě vzpomeneš vědět, že když si vzpomenu já na Tebe, tak mi tečou slzy po tvářích a zároveň s tím se Ti vybaví pohled na mě v odletové hale brněnského letiště. Bože, tak moc nechci, aby sis mě takhle pamatoval.

Stýská se mi tu po Tobě... V pátek přijede Kristýnka a Ty, v sobotu se pojedeme podívat ke koním do Krůtěnic (to je tam co pracovávala Lin), tentýž den snad zmákneme návštěvu u Lenky, kde Tě posadíme na Bohouška, či Blaženou. Jo a taky se u Léni seznámíš, s Amálkou (vlkodavkou). Bude se Ti tam líbit. Je to „naše“ (moje a Lindy) další těhule. Linda povídala, že už s ní hormonky trochu cloumají, ale je to moc fajn holka. Né tak fajn jako Lin a Olča, ale uvidíš sám. Jsem moc zvědavá, co mi na Léňu a Kiku (Kristýnu) řekneš.

Jo a také mě mrzí, že jsem z neděle na pondělí odrážela Tvé pokusy o milování. Chtěla jsem! A strašně moc! Ale nemohla jsem. Chtěla jsem, aby ses vyspal, abys bezpečně dojel nejen do Poděbrad, ale i do práce a pak zpět na místo, kterému říkáme „domov“. Bojím se o Tebe Murko! Nechci, aby se Ti něco stalo. Chci, abys byl živý a zdravý. Chci, abys do Anglie mohl odjet a v pořádku se mi vrátit.

Čím déle přemýšlím o práci v tom HR, tím více se mi ta myšlenka líbí. Díky dovolené jsem získala celkem dobrý odstup od pracovních povinností a kolektivu v Kooperativě.

Jsem utahaná Broučku. Půjdu spát. Buď hodný, nezlob a moc nepij. Vynahradíš si to u Lindušky... V pátek budeš mít volné pole působnosti... posílám Ti bambilion hubiček, pusinek a polibků. Rozděl si je rozvážně a rovnoměrně!

 

Miluji Tě, Murko můj!

Autor: Drahuše Bartáková | pondělí 15.8.2011 22:23 | karma článku: 7,94 | přečteno: 1157x
  • Další články autora

Drahuše Bartáková

Moje cesta ke Spartan Raceu

Již před několika lety jsem viděla záběry ze závodu zvaného Spartan Race, který se pořádal v USA, a řekla jsem si, že takový závod jednou doběhnu, protože to přeci nemůže být problém. Nebo jo?!

17.4.2017 v 18:11 | Karma: 8,01 | Přečteno: 279x | Diskuse| Sport

Drahuše Bartáková

Dneska ne!

Je již úterý... Ano to úterý po státním svátku, krátce po půlnoci... Krátce po té, co jsi mi řekl... Dneska ne!

29.9.2015 v 3:17 | Karma: 6,75 | Přečteno: 562x | Osobní

Drahuše Bartáková

Nikomu nic neříkej a kryj si záda!

Až dnes mi v plné míře došla slova jednoho z lidí, kteří to se mnou mysleli opravdu dobře a zcela vyjímečně nepatřil do skupiny mých nejbližších. Málem jsem to obrečela přímo v kanceláři. Namísto toho se slzám bráním a ptám se proč vlastně...

26.2.2015 v 16:00 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

S blbem v práci

Každý pracující člověk ví, že být na pracovišti byť s jedním blbcem je druh dlouhodobé tortury. Za těch pár let, které se snažím vyplnit prací, aby se vydělalo na smysluplnější věci jsem prošla několika pracovními pozicemi v různých pracovních odvětvích... Vztahově nejrozporuplnější pracoviště mám však právě teď!

13.2.2015 v 10:26 | Karma: 9,14 | Přečteno: 1471x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

„Nejmenovaná Zdravotní Pojišťovna“ – my Ti dáme kliente!

Zatímco většina lidí aktuálně řeší útok na redakci Charlie Hebdo a jeho nové vydání, sněhové zpravodajství, nebo výrok pana Okamury ohledně kebabů, či pana prezidenta ohledně vyloučení určitých skupin ze škol, tak byť bych ráda byla účastna tomuto dění, tak já musela řešit zhola jiné potíže...

15.1.2015 v 14:21 | Karma: 23,85 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Osobní

Drahuše Bartáková

Matky, důchodci, sociální dávky a sociální síť

Na sociální síti se mi dnes zobrazil koment od jedné matky o jedné důchodkyni a jiní z toho začali dělat souboj, kdo dostává od státu víc... Matka, nebo důchodce? A já? Já bych jim to sebrala všechno!

19.8.2014 v 14:46 | Karma: 22,11 | Přečteno: 1694x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Je strašná škoda, že už nejsme spolu...

Milují nás... I přes to nás opouštějí, nebo my opouštíme je... a jak to končí? Po nějaké době se sejdete... on již nemá partnerku. Vy jste, či nejste aktuálně sama a zaznívá zas a znovu, dokola, ta samá věta! Byť je článek krátký, tak je psaný se slzami v očích... Jediné co mi k tomu zbývá dodat je: „Tak co, do hajzlu, dělám špatně!“ PS – Omluvte, z výše zmíněného důvodu, moje chyby a překlepy v textu. Snad vám nezastřou význam toho, co jsem tím vším chtěla říct.

4.11.2012 v 17:57 | Karma: 7,44 | Přečteno: 886x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Menšiny a sociální dávky, jak to vidím já...

Už ani nevím, kolik článků jsem na téma nepřizpůsobivá menšina, romové, Šluknov, Chomutov, Pečky, nepřizpůsobiví spoluobčané, cikáni, černá gheta aj., četla...

15.9.2011 v 12:36 | Karma: 25,42 | Přečteno: 1854x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Milý Murko,

V tomto dopisu asi moc písmenek nebude, ale i tak... ...pojďme si zavzpomínat... i když to ještě není tak daleko.

1.9.2011 v 12:55 | Karma: 7,12 | Přečteno: 1071x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Lenost vs. Prokrastinace

A co já na to? Hurá!!!! Mamííí!!! Já nejsem líná!!!

31.8.2011 v 16:15 | Karma: 9,96 | Přečteno: 779x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Milý Martine,

Asi se divíš, že Ti píši právě touto formou... je to jednodušší, než to lámat do textovek a levnější než hovorné operátorů. A co víc, můžeš si to číst třeba do aleluja, bude-li (Ti) to stát za to.

29.8.2011 v 9:20 | Karma: 9,75 | Přečteno: 1081x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Já chci psa!

A když chci psa, tak velkého a nechci, aby línal! Nechci mít v bytě bordel... Ale přítel chce také psa a také velkého, ale jedině voříška z útulku... Co teď? A kudy z toho ven?

25.8.2011 v 17:49 | Karma: 9,10 | Přečteno: 1279x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Nevěra...

... a moje poznatky, názory a samozřejmě s věkem měnící se postoj.

23.8.2011 v 10:47 | Karma: 10,14 | Přečteno: 1201x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Spoluzaci.cz a jiné sociální sítě

... v kontextu jednoho z přízpěvků mé spolužačky ze střední...

22.8.2011 v 13:29 | Karma: 12,48 | Přečteno: 1420x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Já a muži

Článek napsaný formou zápisu do deníčku... Muži si mě nikdy nevšímali. Mluvili o sexy mozku, ale jak jsem časem zjistitla, tak ten nestačí, vlastně dodnes nevím co stačí a co ne, ale měla jsem potřebu psát a níže jsou výsledky.

22.7.2011 v 17:20 | Karma: 10,54 | Přečteno: 1404x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Týrání a jeho vnímání...

Dnes jsem si přečetla článek Zuzany Kuříkové (http://kurikova.blog.idnes.cz/) s názvem „Pípni a zmlátím Tě!“. Tohle měla být reakce na něj....

1.7.2011 v 13:00 | Karma: 10,56 | Přečteno: 1504x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

Zamyšlení nad romantickými komediemi a reálným životem

Jak to dopadne, když člověk, místo toho aby šel spát, zapne televizi? Já většinou přemýšlím a tak to dopadlo i včera večer...

22.6.2011 v 10:30 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1042x | Diskuse| Osobní

Drahuše Bartáková

Jak by dnes vypadala stávka, kdyby…

... byly dopravní podniky (včetně českých drah a jiných) zprivatizované. A neb, jak jsem pocítila stávku já na vlastní kůži a krátké zamyšlení nad tím, jak by to bylo, kdyby byly tyto "firmy" v rukou lidí, kteří chtějí aby jejich aktiva opravdu vynášela.

17.6.2011 v 6:16 | Karma: 12,75 | Přečteno: 1258x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.