Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Je strašná škoda, že už nejsme spolu...

Milují nás... I přes to nás opouštějí, nebo my opouštíme je... a jak to končí? Po nějaké době se sejdete... on již nemá partnerku. Vy jste, či nejste aktuálně sama a zaznívá zas a znovu, dokola, ta samá věta! Byť je článek krátký, tak je psaný se slzami v očích... Jediné co mi k tomu zbývá dodat je: „Tak co, do hajzlu, dělám špatně!“  PS – Omluvte, z výše zmíněného důvodu, moje chyby a překlepy v textu. Snad vám nezastřou význam toho, co jsem tím vším chtěla říct.

Zvoní telefon... podívám se na display... Volá jeden z nich... Jeden z mých ex... Mirek.

„Ano, slyším...“ řeknu, po přijetí hovoru, do telefonu, jako bych nevěděla s kým mluvím.

„Čau! To jsem já, Mirek.“ Upřesňuje důvěrně známý hlas.

„Ahojky! Jak je? Co potřebuješ?“ Pozdravím jakoby nadšeně. První otázka je řečnická. Druhá naprosto vážná, neb mě volá jen málo kdo jen tak.

„Nešla bys na oběd?“ Zeptá se mě hlas nesměle.

„A kdy?“

„No, teď.“ Znejistí.

„Sorry, ale dnes to nedávám, co někdy příští týden?“

„OK... Kdy se Ti to hodí?“ Zní naprosto profesionální dotaz obchodního zástupce. Sama tuto práci dělám v podstatě do dneška, znám tyto slovní obraty jako své boty.

„Co ve středu?“ Nabízím volný termín.

„Dobře. Tak v 11.30?“ Hovor se stáčí celkově do profesionální roviny a já nabývám dojmu, že mi chce prodat pojistku.

„Fajn, to zmáknu. Tak jsme dohodnutí?“ Držím hovor na nastavení profi laťce.

„Super. Rád Tě uvidím.“ V hlase je slyšet velké našení.

„Dobře, budu se těšit.“

„Tak ahoj.“ Zazvoní hlas.

„Čau, čau...“ Zavěsím.

Hlavou se mi honí myšlenky. To rozloučení z jeho strany bylo celkem dost nadšené. Nebylo to obchodní, ale osobní nadšení... Že by za tím bylo něco jiného? Asi ne. Nejspíš má jen problém s plněním cílů a třeba bere svou práci prozměnu vážně. Ovšem díky školení na lie detection mi je na rozhovoru neustále něco divného. Škoda, že si ho celý nemohu přehrát znovu. Určitě bych na to, co za tím vězí, přišla. Prozatím ještě nemám dostatečné množství zkušenností na to, abych určovala hlasový projev dostatečně rychle.

 

Ten týden utekl tak rychle! Zděsím se, když mi dojde že začíná ta ona středa. Kdybych se nepodívala do diáře, tak si na smluvený oběd ani nevzpomenu.

Celý oběd proběhl v osobním, nikoliv obchodním duchu. Kromě toho, že ho opustila Kristýna jsem se nic moc o jeho novém životě nedozvěděla.

 

Utekly dva dny a telefon zvoní, se stejným jménem na display, znovu. Co se děje tentokrát?

Nic... jen mě chtěl přizvat k pitce starých známých... Odmítla jsem.

 

Utekl další týden... Opět telefonát. Aktuálně se nacházím u kamarádky v jižních čechách, a tak opět návrh na návštěvu pohostinského zařízení s přáteli... Výmluvou mi je lokalita aktuálního pobytu. Naneštěstí přislibuji účast na obdobné akci na další týden.

 

Je další pátek. V sobotu mám jít na onu slezinu. Nikdo se neozývá a tak usoudím, že bych se měla ozvat sama... Prý mi dá vědět, až bude vědět více, ale mám počítat s tím, že se sejdeme v sobotu až kolem osmé večer.

 

Sobota. Je 20.15 … nikdo se mi neozval, ale už jsem přislíbila účast a tak se ozývám opět sama.

„Šmarjááá. Já na Tebe dočista zapomněl. Jsme v Sevaru, tak doraž. Moc se na Tebe těšíme!“ Pche! Kdyby jste se těšili, tak se ozvete. Váhám, jestli se mám, či nemám vypravit. Kamarádka mě ovšem vyštve k akci a tak se líčím, oblékám a vyrážím. V Sevaru už to partičku ovšem nebaví a přesouváme se hromadně jinam. Obejdeme pár barů až zakotvíme v našem známem Mickey baru. Zábava je v plném proudu. Bavíme se, hovoříme, vtipkujeme... postupně se parta rozpadá a mizí domů.

Zůstáváme s Mirkem sami. Nabídne mi doprovod. Na křižovatce, kde se naše cesty mohou rozejít nabídnu Mirkovi možnost nedostát slibu, aby mě doprovodil až domů. Na oko se nafoukne a trvá na tom, že chce být za hrdinu, který mě doprovodí až domů...

Přichází loučení před vstupem do domu.

Ačkoliv se o mě po rozchodu nelibě vyjadřoval a padala slova jako: mrcha, potvora, svině aj., už jsem mu to dávno všechno zapomněla a loučím se s ním, jako s člověkem, kterého si vážím – objetím.

A jak se tak obejímáme, tak mi potichu do ucha zašeptá větu, kterou jsem od každého ex slyšela minimálně jednou: „Je strašná škoda, že už nejsme spolu...“

 

Autor: Drahuše Bartáková | neděle 4.11.2012 17:57 | karma článku: 7,44 | přečteno: 886x
  • Další články autora

Drahuše Bartáková

Moje cesta ke Spartan Raceu

Již před několika lety jsem viděla záběry ze závodu zvaného Spartan Race, který se pořádal v USA, a řekla jsem si, že takový závod jednou doběhnu, protože to přeci nemůže být problém. Nebo jo?!

17.4.2017 v 18:11 | Karma: 8,01 | Přečteno: 279x | Diskuse| Sport

Drahuše Bartáková

Dneska ne!

Je již úterý... Ano to úterý po státním svátku, krátce po půlnoci... Krátce po té, co jsi mi řekl... Dneska ne!

29.9.2015 v 3:17 | Karma: 6,75 | Přečteno: 562x | Osobní

Drahuše Bartáková

Nikomu nic neříkej a kryj si záda!

Až dnes mi v plné míře došla slova jednoho z lidí, kteří to se mnou mysleli opravdu dobře a zcela vyjímečně nepatřil do skupiny mých nejbližších. Málem jsem to obrečela přímo v kanceláři. Namísto toho se slzám bráním a ptám se proč vlastně...

26.2.2015 v 16:00 | Karma: 11,41 | Přečteno: 1025x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

S blbem v práci

Každý pracující člověk ví, že být na pracovišti byť s jedním blbcem je druh dlouhodobé tortury. Za těch pár let, které se snažím vyplnit prací, aby se vydělalo na smysluplnější věci jsem prošla několika pracovními pozicemi v různých pracovních odvětvích... Vztahově nejrozporuplnější pracoviště mám však právě teď!

13.2.2015 v 10:26 | Karma: 9,14 | Přečteno: 1471x | Diskuse| Ostatní

Drahuše Bartáková

„Nejmenovaná Zdravotní Pojišťovna“ – my Ti dáme kliente!

Zatímco většina lidí aktuálně řeší útok na redakci Charlie Hebdo a jeho nové vydání, sněhové zpravodajství, nebo výrok pana Okamury ohledně kebabů, či pana prezidenta ohledně vyloučení určitých skupin ze škol, tak byť bych ráda byla účastna tomuto dění, tak já musela řešit zhola jiné potíže...

15.1.2015 v 14:21 | Karma: 23,85 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.