MV

synli

26. 6. 2011 18:48
Z jedné

Proč vlastně krmíme naše dcery, sestry a kamarádky těmito filmy? Já myslím, že všechny filmy jsou tu vlastně jen ze tří důvodů:

1) aby nás inspirovaly a motivovaly, tím že nám ukážou, čeho všeho by snad mohlo jít dosáhnout (podobně jako sny) a nebo

2) aby nás jednoduše pobavily a nebo

3) aby lidem, kteří se dokážou do filmu vžít, poskytly alespoň na chvíli prožitek toho, co v životě nikdy neměli, nemají a možná mít nikdy nebudou.... ať už proto, že je to nereálné obecně, nebo třeba proto, že jejich osobní možnosti tomu brání.

MV

synli

26. 6. 2011 18:57
Re: Z jedné

Mimochodem článek je docela pěkně napsaný. Trochu jsem z něj měl pocit, že už, jak se říká, házíte flintu do žita. Člověk nesmí podlehnout pocitu, že když mu

nevyjde jeden vztah, že mu nevyjde už nikdy žádný... Ta

fotka je aktuální? Jste na pohled milá, příjemná a docela hezká, a z toho jak píšete,

se jevíte sympaticky i povahově. Já osobně mám třeba strašně rád lidi, kteří se,

tak jako vy, takhle nad věcmi zamýšlí ("Ovšem než jsem usnula,

přemýšlela jsem o tom, proč se na romantické komedie (ať už hořké, sladké, či hořko-sladké) dívám."). Určitě pište dál - a často! http://g.idnes.cz/u/disk/smile8.gif" alt=":-)">

P

pilsener

24. 6. 2011 21:38
Deník B.J.

On se "Deník Bridget Jones" přejmenoval a je takto zkomolen, jak píše autorka? http://g.idnes.cz/u/disk/smile4.gif" alt=";-D">

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS