Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fascinatedbyhumanity

22. 8. 2011 14:17
no

dikybohu mne nezajima, co delaji lidi, se kterymi jsem chodila do skoly pred 20 lety. Natoz abych chtela videt fotecky domecku, deticek atp. Slecna byla asi tehulka s mimiskem....uz dostavam osypky a musim prestat. Fuj. Proste se s lidma, ktere chci videt a kteri mne zajimaji, vidam osobne. Ne moc casto, ale preci jen.

0 0
možnosti

Xelisa

22. 8. 2011 14:24
Re: no

Také se to tak snažím řešit... jenže hned jak začneme se známými a přáteli o něčem povídat, tak mi říkají, jak jsem sto let za "vopicema", protože tu informaci, nad kterou se podivuji uveřejnili již dávno (včeara v poledne), na některé ze sociálních sítí (obvykle na všech dostupných) :(

Tak si pak člověk připadá jak... prostě jako jak.

Korina.

0 0
možnosti

Alfie

22. 8. 2011 14:13
Tak to jste výjimka!

Většinou lidé sociálním sítím zazlívají právě to, že tam "kdekdo píše i o tom, že jde právě na WC - přece to nikoho nezajímá!" :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.