Diskuse

Nevěra...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kočka

23. 8. 2011 11:14
No,kdyby Vám bylo 15 ...

ale chápu,že někdo je asi víc romantik,než praktik!

1 0
možnosti

Xelisa

23. 8. 2011 15:18
Re: No,kdyby Vám bylo 15 ...

Hm... Co se týče běžného života a práce, jsem praktik... co se týče vztahů jsem beznadějný romantik ... A neb váš odhad byl správný ;)

Korina

0 0
možnosti

lesicatko

23. 8. 2011 11:07
Škoda

Zmierujete sa s neverou , pretože " už skoro každý muž starší 40ti let byl svojí ženě minimálně jednou nevěrný"

.

Zdaleka nie, ale dokonca aj keby tomu tak bolo - platí to isté ako pri rozvodovosti v manželstve.

Nie je podstatné koĺko percent sa rozvádza, podstatné je, aby to vaše bolo dobré,a aby ste si verili.

0 0
možnosti

Xelisa

23. 8. 2011 15:17
Re: Škoda

Jak jsem již před tím napsala do článku... vycházím z toho, co jsem se ve svém životě dozvěděla.

Nevím, zda mi Murka bude, či nebude nevěrný, já mu věřím... jen si myslím, že je lepší říct mu co od něj čekám, než pak koukat jak puk, až se mi bude s něčím takovým chtít svěřit, protože má černé svědomí ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.