Diskuse

Já chci psa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

Bouše

25. 8. 2011 21:47
S nepřechýlenou se nebavím ...

8-o ,,, ;-D ,,,

0 0
možnosti
DB

Xelisa

26. 8. 2011 14:31
Re: S nepřechýlenou se nebavím ...

;-):-P

0 0
možnosti
FV

fouly

25. 8. 2011 21:44
Pes

byl odjakživa u boudy a ne zavřen v panel bytě! Kdo to nechápe je blb!

0 0
možnosti
DB

Xelisa

26. 8. 2011 14:37
Re: Pes

Zapomněl jste vyspecifikovat, jak by měl být u boudy kurtován, zda stačí řetěz, nebo je lepší mříž... :-P

Diagnóza blba sedí spíše na Vás, protože člověk se dříve zeptá, než začne soudit... Případně navrhne blbovi jinou alternativu... Konstatovat, že je někdo blb je strašně jednoduché a většinou to i jednodušší lidé dělají, protože jim jejich omezenost nic moc jiného nedovolí:-/

Moji psi budou převážně na zahrádce, ale pokud jim chci věnovat více času, tak je budu pouštět i do bytu a právě proto nechci línající plemena. Tj. má odpověď na Váš dotaz.

Korina

0 0
možnosti
SV

sparťanský virtuos

25. 8. 2011 19:29
A není lepší pořídit si dítě?

To by pak slečna neměla čas podobné nesmysly řešit. :-P

1 0
možnosti
DB

Xelisa

26. 8. 2011 13:57
Re: A není lepší pořídit si dítě?

Děti taky budou :-P

Ale zvířátka a děti se navzájem nevylučují ;-)

Korina

0 0
možnosti
ZV

craki

25. 8. 2011 19:16
Pes do bytu

No nevim, ale kupovat si tak velkeho psa do bytu mi prijde prinejmensim divne.... Ok, nelina, ale sama rikate, ze ste casove vytizena, asi i pritel, a navic doma uz mate 2 kocky... Nevim, v jak velkem byte bedlite, ale tolik zvirat v napr. klasickem panelaku 2+1 si nedokazu predstavit... Vite kolik casu vubec sezere pes?? To neni jako koupit si kocku, se skterou muzete byt zavrena doma......

My take uvazovali o domacim mazlickovi, ale v mensim meritku. Skoncili jsme u Osmaku(takove vetsi myska), nebo papuska. Nakonec mame doma papouska - korelku - a jsem nad miru spokojeni. Nejen ze se dala ochocit, ale je pritulna, chytra (az vychytrala) a navic je porad s nama - na volno pustena, takze si s ni uzijeme kopec srandy...Predstavte si treba uklizet byt, umyvat nadobi s papouskem na zapesti ;-)

0 0
možnosti
ZV

craki

25. 8. 2011 19:19
Re: Pes do bytu

Jo a ke stylu psani clanku - nevim, jestli se tomu tak da rikat - mela byste si to po sobe precist, nez to nekam povesite 8-o Obcas opravdu neni poznat,jestli pisete o kocce/psovi nebo o cloveku..

1 0
možnosti

wu-fang

25. 8. 2011 19:01
Život se změní

a pes je nejlepší parťák ... vím o čem mluvím ;-(

0 0
možnosti
DB

Xelisa

26. 8. 2011 13:45
Re: Život se změní

Já vím... jedna stará psí dáma je u mojí maminky... I ona je jeden z důvodů, proč jsem si psa nepořídila již dříve. Nevěděla jsem, jak by se se štěnětem doma vyrovnala. Dnes jsem za to trochu ráda, můj životní rytmus by se pejskovi určitě nelíbil a trápili bychom se oba. Ale jak jen to bude možné, určitě si nějakého s přítelem pořídíme.

PS - Život bez psa je stejný jako život bez dětí... nudný a nedinamický.

Korina

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

25. 8. 2011 17:59
Nekupujte si psa vůbec. Bude o nešťastného tvora méně

0 0
možnosti
DB

Xelisa

26. 8. 2011 13:42
Re: Nekupujte si psa vůbec. Bude o nešťastného tvora méně

Nikdy jsem neměla nešťastné zvířátko... Tedy alespoň moji známí, když moje mazlíky viděli, tak nikdy nevěděli, kterým z nich by chtěli býti více ;-)

Korina

0 0
možnosti
JP

johnpeters

25. 8. 2011 17:59
A sakra-

já myslel,že Murka je kocour..Když tak si pořiďte psíka robotickýho,ten nelíná,a je taky hezkej a milej.A nepište non plus ultras-ultras jsou fanatičtí fandové fotbal.klubů.Takže jen ..ultra(to je z latiny).Haf,hezký den.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.