Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nezoufejte. To se občas stane, že člověk nezapadne do kolektivu a pro ten kolektiv je to utrpení. Možná až vystřídáte dalších pět nebo šest zaměstnání, změníte svůj přístup a nakonec vás i někdo bude mít rád.

Vaše poslední věta dává jistou naději.

2 0
možnosti

Neoblíbenost v kolektivu jsem se dávno naučila porážet... celý článek vypichuje jednotlivce z celých skupin... to že na jednom dvoře **** kámen cihlu a na dalších dvou dvorech byli manuálové stejně neřestní jako vyšší vedení? S tím nic nenaděláte... Naopak, měla-li bych mít svůj podnik, tak bych dnes věděla, pro které kousky si dojít. Bylo tam pár neskutečných dříčů a klobouk před nimi dolů, když v sezóně jeli od svírání do soumraku a za noci dom... Byly chvíle, kdy já spala v kufru svého služebního vozu a oni jeli... Klobouk, před nimi, dolů.

0 0
možnosti
Foto

To snad jste nás nemusela tolik napínat, abychom se v poslední větě dozvěděli, že ....:-)

2 0
možnosti

Když ono se to od poslední věty celé nějak... samo... :-) Fak to nemělo být tak dlouhé... Přísahám!

0 0
možnosti

Pouze dvě poznámky. Pokud člověk chce něčeho dosáhnout musí hledat a najít chybu v sobě, bez ohledu na realitu. Druhá poznámka, v každém pracovním kolektivu musí být jak blbec tak génius. Pracovní kolektiv složený ze samých géniů není schopen něco pozitivního vytvořit.

1 0
možnosti

Vždy hledám chybu nejdříve u sebe i když to z textu možná není vidět... kdybych to měla rozepisovat byl by z toho román :-)

Viz zaměstnání v pojišťovně... nad roztrhanými pončochami jsem přemýšlela jestli jsem šéfa k jeho chování nějak nevyprovokovala... Až psychologové mi museli vysvětlit, že tomu tak není...

Add druhá poznámka... o magorovi vím, každé ráno na mě kouká ze zrcadla... zbytek jsem jseště nediagnostikovala:-P

0 0
možnosti
Foto

I24v78o 20C46i82l86i92c58h

13. 2. 2015 11:25

Karma za Vaši poslední větu ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.