Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

If you see Corrina send her home to me....

0 0
možnosti
Foto

Ono je to víc v hlavě než ve svalech. Já dal po 30letém útlumu a téměř žádném tréninku dvě kategorie obdobného závodu Army Run a přežil jsem to ve zdraví. Letos se chystám zvládnout všechny tři obtížnosti. Držím vám palce. Ten pocit v cíli, kdy vás nohy tak tak nesou, ale mysl řve radostí, že jste to přežila, je k nezaplacení. ;-)

Jinak do Liberce natrénujte běh do kopce. ;-)

1 0
možnosti

Tak to jste šikula... co se běhání do kopce týče, tak to si budu muset někam popojet, přeci jen pocházím z Polabské néžiny :-) Na konci dubna se jedu podívat do Kout, tak si tam nějaký ten kopeček vyzkouším... Jinak se chystám na pořízení závaží na nohy, snad to pomůže.

PS - Děkuji za podporu... Budu se snažit alespoň jednou týdně psát o postupech :)

0 0
možnosti

Asi se blog dubloval, ale když potrénujete, dáte to. Já mám letos 800 km a furt si myslím, že mám málo.

Držím pěsti.R^

2 0
možnosti

J23a11r61a 68R42a14n21k

17. 4. 2017 21:04

Drzim palce, priste to anglicke slovo nepocestujte, chvili mi trvalo, nez jsem zjistila, ze jde o zavod, ale jinak tady take jezdim po hajveji - hwy:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1158x
Jsem obyčejná třicetiletá holka, absolventka oboru "zootechnika" z přesvědčení a žijící jako "agronom" z životní fylozofie.